Kikut åpent i helgen

Nå kan du sykle fra Maridalen til Sørkedalen

• Runden, populært kalt "Ring 4", er nå snøfri.
  • Veiene begynner også å tørke opp.
  • Generelt er det best sykkelforhold på veier vært brøytet i vinter og i lavlandet.
  • Det kjøres også løyper enkelte steder!

Se kart

Nedover mot Sørkedalen 23. april. Foto: Christine Amdam

Årlig event

Velkommen til generalforsamling

Vi ønsker medlemmer velkommen til generalforsamling tirsdag 7. mai kl 18 i auditoriet i Skimuseet. Her finner du sakspapirer og lenke til påmelding.

4. - 7. klasse

Markadager i august

Fortsatt noen få ledige plasser på vårt sommerferietilbud.

Friluftsglede

Har du markabilde du vil dele? Send inn her: bilder@skiforeningen.no

På Losby bor det mange hester. De går ute om dagen på denne tiden av året, men blir hentet inn til stallen sin når kvelden faller på.
Hjem til stallen
Foto: Erik Unneberg, 24.04.2024
Ved badeplassen nord i Mønevann er snø og is borte, men med bare fem varmegrader i luften var det på ingen måte sommerlig her i kveld.
Venter på sommeren
Foto: Erik Unneberg, 24.04.2024
I ettermiddag var det fortsatt noen snøflekker igjen langs Losbyelva, men ellers var det bart i terrenget. På bildet ser vi vasshjulet rett nord for Mønevann. Det har blitt restaurert flere ganger.
Litt snø igjen ved vasshjulet i Losbyelva
Foto: Erik Unneberg, 24.04.2024

Ingen sommercamp i Holmenkollen i år

Barnas sommercamp i Holmenkollen fornyer seg. Velkommen tilbake sommeren 2025! Sommerferietilbudet Friluftsglede går som vanlig i uke 33.

Samarbeidspartnere